Zdrowie - Fakty Kaliskie

kontrast:
wielkość czcionki:
A- A+
Dzisiaj jest: 15 sierpień 2020 Godzina:
imieniny: Stella, Stefan

Wyszukiwarka

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami

Top 1

Top 2

Top mały 1

Top maly 2

Zdrowie

Stomatolog idealny, no właśnie czyli jaki?

Wybranie odpowiedniego stomatologa do potrzeb klienta nie jest zadaniem prostym. Wręcz przeciwnie, wymaga ono odrobiny uwagi i skupienia się przede wszystkim na tym, czego potrzebuje dany pacjent. Należy więc zadać sobie pytanie: stomatolog idealny czyli jaki? Jest to istotne, aby wiedzieć czym powinien kierować się dentysta, którego można uznać za wybitnego specjalistę w swoim fachu. W końcu osoby, które decydują się na udanie się na wizytę do specjalisty stomatologa z pewnością wezmą pod uwagę wszystkie, nawet najdrobniejsze szczegóły, zanim w końcu wybiorą dany gabinet.

Profesjonalność i umiejętność rozmowy z pacjentem

Badanie socjologiczno-dentystyczne na losowej próbie populacji zawierało z jednej strony pytania dotyczące cech idealnego dentysty, z drugiej strony tego jak postrzegają oni pracę dentysty oraz jej podstawy. Profesjonalizm, umiejętność uspokojenia pacjenta i życzliwość to trzy najczęściej wymieniane pozytywne cechy idealnego stomatologa. Jednak równie często badani wskazywali i życzliwość. Osoby, które pytano w ankietach zwróciły uwagę że ważne są profesjonalne umiejętności i zdolność wyjaśnienia pacjentowi wszystkich aspektów, związanych z procesem leczenia. Innymi słowy stomatolog idealny powinien cechować się profesjonalizmem, ale jednocześnie posiadać umiejętności, które sprawią, że pacjent nie będzie się tak stresował wizytą. Biorąc pod uwagę jak wiele osób boi się wizyty u dentysty, nie sposób nie zgodzić się z tezą, że stwierdzenie to jest prawdą. Ważne jest dla nich to, żeby leczenie jak i badanie ich zębów było operacją komfortową tak bardzo jak to tylko możliwe.

Jakie cechy sprawiają, że dentysta jest postrzegany negatywnie?

Rozmawiając o stomatologu idealnym nie sposób nie zwrócić uwagi na fakt, że zasadniczo istnieją również negatywne cechy, które sprawiają, że ludzie unikają wizyt w danym gabinecie tak często jak to tylko możliwe. Trzy najczęściej wymieniane negatywne cechy to koszt, szorstkość w stosunku do pacjenta i ból podczas badania czy leczenia (niektórzy dentyści, po prostu nie zwracają uwagi na to czy pacjenta boli czy nie). Klienci bardzo często wspominali o tym, że zdecydowanie najgorszy dla nich jest duży wydatek. Zasadniczo wizyta u dentysty nie jest tania. Dlatego też drodzy specjaliści zasadniczo są unikani. Mało osób stać na ich usługi.

Doświadczenie również gra kluczową rolę

Wiele cech przypisywanych idealnemu lekarzowi jest prawdopodobnie wynikiem doświadczenia i wydaje się prawdopodobne, że warunki pracy narzucone przez dentystę przez system płatności strony trzeciej będą miały wpływ na sposób świadczenia przez niego opieki. Ważne jest jednak zwrócenie uwagi na to, że to, że jak ludzie postrzegają pracę dentysty i ich ogólny stosunek do opieki stomatologicznej, są w dużej mierze zależne od podejścia specjalisty do pacjenta. Można więc wysunąć wniosek, że idealny stomatolog jest osobą relatywnie tanią, która jednocześnie oferuje wysoką jakość usług oraz dba o komfort swojego pacjenta.

Sprawdź: FRESHMED - Stomatolog Katowice

artykuł sponsorowany

Inside Max P

Slaider podstrony

Kategorie P

3R

4R

Poziomy Bottom

5R

Redakcja portalu

www.faktykaliskie.pl
ul. Wrocławska 53-57, Kalisz
tel. 785 204 665
e-mail:

Redaktor portalu
Anna Miklas-Pęcherz 

Redakcja telewizji

Magazyn Miejski
ul. Wrocławska 53-57, Kalisz
tel. 62 598 47 81
e-mail:

Kierownik redakcji
Marcin Spętany

W związku z wejściem w życie zmian w prawie ochrony danych osobowych i rozporządzenia unijnego RODO informujemy, że na naszej stronie www.faktykaliskie.pl, która należy do Grupy Multimedia Polska, używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty współpracujące z nami oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą wyświetlać reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z obowiązującymi przepisami, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami lub kliknij przycisk „przejdź do strony”. Kliknięcie opcji „przejdź do strony” jest automatycznie wyzwoleniem akceptacji powyższych zasad naszego regulaminu.

Informacje, które będą wykorzystywane:
Typ przeglądarki i jej ustawienia. Informacje o systemie operacyjnym urządzenia końcowego. Informacje o zainstalowanych plikach cookie. Informacje o innych identyfikatorach przypisanych do urządzenia końcowego. Adres IP, z którego urządzenie końcowe uzyskuje dostęp do strony internetowej klienta lub aplikacji mobilnej Informacje o aktywności użytkownika na urządzeniu końcowym, w tym o odwiedzanych stronach internetowych i wykorzystywanych aplikacjach mobilnych. Informacje o położeniu geograficznym urządzenia końcowego będą wykorzystywane.

Multimedia Polska S.A. dokłada wszelkich starań, aby niezbędne przetwarzanie Twoich danych osobowe było zgodne z przepisami prawa i nie naruszało Twoich podstawowych praw i wolności, w szczególności prawa do ochrony Twoich danych osobowych. Niniejsza Polityka Prywatności określa generalne zasady, według których przetwarzane są przez nas Twoje dane osobowe. Multimedia Polska S.A. pozyskuje Twoje dane bezpośrednio od Ciebie, ponadto ich powstanie może być skutkiem Twojej aktywności związanej ze korzystaniem przez Ciebie z naszych usług telekomunikacyjnych. W pewnych przypadkach, w ramach  prowadzonej przez Multimedia Polska S.A. działalności operacyjnej, dane dotyczące Twojej osoby mogą także być także pozyskiwane z innych źródeł. Przeczytaj uważnie zawarte w niniejszej Polityce zasady, aby zrozumieć jak i na jakich podstawach prawnych Multimedia Polska S.A. przetwarza Twoje dane osobowe. Jeśli w chwili czytania niniejszej Polityki jesteś naszym klientem musisz wiedzieć, że Twoje ewentualne żądanie zaprzestania przetwarzania Twoich danych osobowych nie spowoduje natychmiastowego zaprzestania przetwarzania i usunięcia  tych danych z zasobów informacyjnych Multimedia Polska S.A. Proces wygaszania przetwarzania Twoich danych będzie zgodny z przepisami obowiązującego prawa, a zasady tego wygaszania są zawarte w niniejszej Polityce.

Dane kontaktowe
Administrator danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Multimedia Polska S.A. z siedzibą w Gdyni (81-341), przy ulicy Tadeusza Wendy 7/9, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000238931, REGON: 190007345, NIP: 5861044881, kapitał zakładowy i łączna suma uiszczonych wkładów wynosi: 91.764.808,00 PLN Organ nadzoru ochrony danych osobowych
Jeśli masz zastrzeżenia co do sposobu i zakresu przetwarzania przez nas Twoich danych, bądź też  chcesz wnieść skargę na sposób obsługi Twojego wniosku lub żądania, informujemy Cię że właściwym organem nadzorczym w tym zakresie jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Kontakt w sprawie Twoich danych: w celu realizacji Twoich uprawnień, wyrażenia albo cofnięcia zgód oraz wnoszenia sprzeciwów, udaj się do Biura Obsługi Klienta, lub skontaktuj z infolinią pod numerem 244 244 244.