Społeczne - Fakty Kaliskie

kontrast:
wielkość czcionki:
A- A+
Dzisiaj jest: 16 lipiec 2019 Godzina:
imieniny: Ruta, Dziersław

Wyszukiwarka

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami

Top 1

Top 2

Top mały 1

Top maly 2

Społeczne

Logistyka w małym e-commerce

Polacy pokochali zakupy przez internet. Nasz kraj znajduje się w światowej czołówce pod względem tego typu transakcji.

Nic więc dziwnego, że na rynek starają się wejść nie tylko duzi gracze, ale również mniejsze firmy, które widzą w internecie szansę na rozwój i sukces. Aby jednak mogło się to udać konieczne jest odpowiednie przygotowanie się do prowadzenia tego typu działalności. Kluczowe znaczenie ma oczywiście logistyka. Dlaczego i jak powinna wyglądać? Przekonajmy się.

Co liczy się dla klienta?

Polacy cenią sobie możliwość kupowania produktów przez internet, jednocześnie jednak są świadomymi konsumentami. Doskonale zdają sobie sprawę z tego, że duża konkurencja w branży działa na ich korzyść i zawsze mogą poszukać alternatywnego sklepu oferującego te same towary. Dlatego też zwracają uwagę nie tylko na cenę produktu oraz jego jakość, ale również na to jak wygląda sklep i obsługa. Czytelna witryna oraz szybko docierające paczki sprawiają, że dane miejsce przywiązuje nas do siebie na dłużej. Chętnie bowiem robimy zakupy w raz sprawdzonym już sklepie.

Współpraca z korporacją kurierską - dlaczego to dobry pomysł?

Współpraca, jaką może zaoferować ci korporacja kurierska ma wiele zalet. Przede wszystkim jako klient biznesowy, który zlecać jej będzie wszystkie swoje przesyłki masz szansę liczyć na atrakcyjniejsze ceny niż te, które oferuje się klientom indywidualnym. Co więcej, dobre, nowoczesne korporacje posiadają własne systemy API, które możesz wdrożyć w swoim sklepie. Dzięki temu wszystkie zakupione przez twoich klientów towary będą odbierane automatycznie. System samodzielnie generuje bowiem listy przewozowe dla każdej paczki. W praktyce oznacza to mniej pracy dla ciebie oraz wzrost zadowolenia klientów. Docenią oni bowiem fakt, że zrobione w twoim sklepie zakupy docierają do nich tak szybko. Słowem - to naprawdę się opłaca.

Różnorodne formy dostaw - dopasuj się do klienta

Kolejną rzeczą, którą warto zaplanować organizując logistykę dla swojego sklepu internetowego jest zapewnienie klientom korzystania z różnych możliwości dostaw. Oczywiście, wciąż najpopularniejsi są kurierzy, którzy dostarczają nasze paczki bezpośrednio do domów. Warto jednak mieć świadomość, że nie jest to jedyna opcja. Obecnie bardzo wielu klientów korzysta wyłącznie z tych sklepów, które pozwalają na zamówienie przesyłki do paczkomatu. Jest to bowiem tańsze od tradycyjnych usług kurierskich a przy tym wygodne gdy np. często nie ma nas w domu. Zadbaj więc o to, by twój sklep oferował taką możliwość.

Podsumowując, osoby, które decydują się działać w branży e-commerce muszą mieć świadomość, że klient robiący zakupy przez internet jest bardzo wymagający. Zależy mu nie tylko na wysokiej jakości towarów czy przystępnych cenach, ale również na tym, by jego zakupy dotarły do niego szybko i możliwie jak najtaniej. Dlatego też, poza dbałością o'ciekawe produkty, atrakcyjne ceny i przejrzystą strukturę sklepu musimy zadbać również o logistykę. Korporacje kurierskie, które oferują przystępne ceny dla klientów biznesowych mogą nam w tym pomóc.

artykuł sponsorowany

poziomy 1

Slaider podstrony

Inside Max P

Kategorie P

3R

4R

poziomy 3

Kalendarz P

Lipiec 2019

1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
  • Na dziś nie ma jeszcze wpisanych żadnych wydarzeń. Sprawdź kolejne terminy, a jeśli dziś dzieje się coś interesującego, napisz o tym do nas na:

Poziomy 4

Ogloszenia Podstrony

poziomy 5

Redakcja portalu

www.faktykaliskie.pl
ul. Wrocławska 53-57, Kalisz
tel.  607 942 977
e-mail:

Redaktor portalu
Anna Miklas-Pęcherz 

Redakcja telewizji

Magazyn Miejski
ul. Wrocławska 53-57, Kalisz
tel. 62 598 47 81
e-mail:

Kierownik redakcji
Marcin Spętany

W związku z wejściem w życie zmian w prawie ochrony danych osobowych i rozporządzenia unijnego RODO informujemy, że na naszej stronie www.faktykaliskie.pl, która należy do Grupy Multimedia Polska, używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty współpracujące z nami oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą wyświetlać reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z obowiązującymi przepisami, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami lub kliknij przycisk „przejdź do strony”. Kliknięcie opcji „przejdź do strony” jest automatycznie wyzwoleniem akceptacji powyższych zasad naszego regulaminu.

Informacje, które będą wykorzystywane:
Typ przeglądarki i jej ustawienia. Informacje o systemie operacyjnym urządzenia końcowego. Informacje o zainstalowanych plikach cookie. Informacje o innych identyfikatorach przypisanych do urządzenia końcowego. Adres IP, z którego urządzenie końcowe uzyskuje dostęp do strony internetowej klienta lub aplikacji mobilnej Informacje o aktywności użytkownika na urządzeniu końcowym, w tym o odwiedzanych stronach internetowych i wykorzystywanych aplikacjach mobilnych. Informacje o położeniu geograficznym urządzenia końcowego będą wykorzystywane.

Multimedia Polska S.A. dokłada wszelkich starań, aby niezbędne przetwarzanie Twoich danych osobowe było zgodne z przepisami prawa i nie naruszało Twoich podstawowych praw i wolności, w szczególności prawa do ochrony Twoich danych osobowych. Niniejsza Polityka Prywatności określa generalne zasady, według których przetwarzane są przez nas Twoje dane osobowe. Multimedia Polska S.A. pozyskuje Twoje dane bezpośrednio od Ciebie, ponadto ich powstanie może być skutkiem Twojej aktywności związanej ze korzystaniem przez Ciebie z naszych usług telekomunikacyjnych. W pewnych przypadkach, w ramach  prowadzonej przez Multimedia Polska S.A. działalności operacyjnej, dane dotyczące Twojej osoby mogą także być także pozyskiwane z innych źródeł. Przeczytaj uważnie zawarte w niniejszej Polityce zasady, aby zrozumieć jak i na jakich podstawach prawnych Multimedia Polska S.A. przetwarza Twoje dane osobowe. Jeśli w chwili czytania niniejszej Polityki jesteś naszym klientem musisz wiedzieć, że Twoje ewentualne żądanie zaprzestania przetwarzania Twoich danych osobowych nie spowoduje natychmiastowego zaprzestania przetwarzania i usunięcia  tych danych z zasobów informacyjnych Multimedia Polska S.A. Proces wygaszania przetwarzania Twoich danych będzie zgodny z przepisami obowiązującego prawa, a zasady tego wygaszania są zawarte w niniejszej Polityce.

Dane kontaktowe
Administrator danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Multimedia Polska S.A. z siedzibą w Gdyni (81-341), przy ulicy Tadeusza Wendy 7/9, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000238931, REGON: 190007345, NIP: 5861044881, kapitał zakładowy i łączna suma uiszczonych wkładów wynosi: 91.764.808,00 PLN Organ nadzoru ochrony danych osobowych
Jeśli masz zastrzeżenia co do sposobu i zakresu przetwarzania przez nas Twoich danych, bądź też  chcesz wnieść skargę na sposób obsługi Twojego wniosku lub żądania, informujemy Cię że właściwym organem nadzorczym w tym zakresie jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Kontakt w sprawie Twoich danych: w celu realizacji Twoich uprawnień, wyrażenia albo cofnięcia zgód oraz wnoszenia sprzeciwów, udaj się do Biura Obsługi Klienta, lub skontaktuj z infolinią pod numerem 244 244 244.