Społeczne - Fakty Kaliskie

kontrast:
wielkość czcionki:
A- A+
Dzisiaj jest: 21 styczeń 2020 Godzina:
imieniny: Agnieszka, Epifani

Wyszukiwarka

Formularz kontaktowy

Skontaktuj się z nami

Top 1

Top 2

Top mały 1

Top maly 2

Społeczne

Kosmetyki dla niemowląt od Fundacji Pomaganie Jest Trendy ZDJĘCIA

Celem ubiegłorocznej edycji projektu fundacji było dostarczenie naturalnych kosmetyków do pielęgnacji noworodków i został on osiągnięty, bowiem zakupiono ich za przeszło 80.000 zł z czego pierwszą partię przekazano do szpitala Ginekologiczno Położniczego w Poznaniu z okazji Dnia Wcześniaka w listopadzie, drugą do na oddział noworodków szpitala w Pleszewie, natomiast kolejne dwie przekazane zostaną w nadchodzącym tygodniu na oddziały noworodków szpitali w Kaliszu oraz Ostrowie Wielkopolskim.

- Pomysł na kosmetyki zrodził się rok temu, kiedy jako wcześniak urodził się mój syn. Położne bardzo często ubolewały nad faktem, że brakuje im właśnie kosmetyków, które byłyby odpowiednie do wyjątkowo wrażliwej skóry noworodków, a już zwłaszcza wcześniaków. Dlatego wspólnie z naszym Duszkiem Babu podjęliśmy się tego zadania  – wyjaśnia Krzysztof Gorzkiewicz, prezes fundacji Pomaganie Jest Trendy.

Tym samym rusza jubileuszowa, bo już 10 edycja projektu, w ramach którego jak co roku znane osoby po raz kolejny nagrały bajkę o przygodach fundacyjnego Duszka, której video premiera zapowiadana jest tuż przed świętami, a w której udział wzięli m.in. Krzysztof Piątek, Cezary Pazura, Wiktor Zborowski, Qczaj, Joanna Jędrzejczyk, Jolanta Fraszyńska, Dawid Ogrodnik i wiele innych gwiazd, w tym Zbigniew Kwiatkowski i Ada Rybak z MKS Energa Kalisz. Zwiastun projektu można już zobaczyć w internecie : https://youtu.be/hFwcNUkG33Y

Celem tegorocznej edycji jest zakup sprzętu medycznego dla jak największej liczby szpitali w Polsce, ale przede wszystkim w Poznaniu, Pleszewie, Ostrowie i Kaliszu. 

- Odwiedzając szpitale, prowadzimy rozmowy z ordynatorami oddziałów nt. ich potrzeb. Wiemy już, że do Poznania będziemy walczyć o zakup nieinwazyjnych mierników biluribiny, które pozwolą lekarzom badać obecność żółtaczki bez nakłuwania delikatnych ciał noworodków, z kolei do Pleszewa spróbujemy powalczyć o zakup profesjonalnych laktatorów dla mam oraz lamp do fototerapii łóżeczkowej. W najbliższym tygodniu postaramy się o informacje co do potrzeb w Kaliszu i Ostrowie Wielkopolskim, o co też chcemy walczyć. Skala i zasięg naszych działań zależny jest tylko i wyłącznie od ludzi, w których rękach leży nasz sukces, a na których nieustannie bardzo liczymy i wierzymy – dodaje Krzysztof Gorzkiewicz.

Jak stać się częścią projektu i pomóc fundacji osiągnąć założony cel ?

To bardzo proste ... Można przekazać fundacji 1% swojego podatku wpisując w PIT numer KRS : 0000608718, można w swoim lokalnym sklepie w trakcie codziennych zakupów wybrać szeroką gamę zdrowych produktów spożywczych (od przypraw i herbat po produkty EKO) z Duszkiem Babu na opakowaniu lub też pomagać wspierając jednocześnie swoje zdrowie poprzez zakup produktów konopnych z CBD w uruchomionym sklepie internetowym : www.cannalife.pl – całkowite zyski fundacji z tychże zakupów trafią na powyższy cel, a raport zysków i wydatków opublikowany zostanie z końcem nowego roku wraz ze sprawozdaniem fundacji na jej stronie www.pomaganiejesttrendy.com.pl

Wraz z premierą bajki, we współpracy z ostrowską firmą Vixon i kaliską LedBoard tuż przed świętami ruszy również kampania billbordowa, obejmująca swoim zasięgiem teren Wielkopolski, Łódzkiego i Dolny Śląsk. Fundacja liczy też na użytkowników mediów społecznościowych, którzy mogą pomóc kampanii poprzez udostępnianie postów fundacji ze strony www.fb.com/PomaganieJestTrendy

źródło: Pomaganie Jest Trendy

poziomy 1

Slaider podstrony

Kategorie P

3R

4R

poziomy 3

Redakcja portalu

www.faktykaliskie.pl
ul. Wrocławska 53-57, Kalisz
tel. 785 204 665
e-mail:

Redaktor portalu
Anna Miklas-Pęcherz 

Redakcja telewizji

Magazyn Miejski
ul. Wrocławska 53-57, Kalisz
tel. 62 598 47 81
e-mail:

Kierownik redakcji
Marcin Spętany

W związku z wejściem w życie zmian w prawie ochrony danych osobowych i rozporządzenia unijnego RODO informujemy, że na naszej stronie www.faktykaliskie.pl, która należy do Grupy Multimedia Polska, używamy technologii, takich jak pliki cookie, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach i w Internecie. W ten sposób technologię tę wykorzystują również podmioty współpracujące z nami oraz nasi Zaufani Partnerzy, którzy także chcą wyświetlać reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Pragniemy zapoznać Cię ze szczegółami stosowanych przez nas technologii oraz z obowiązującymi przepisami, tak aby dać Ci pełną wiedzę i komfort w korzystaniu z naszych serwisów internetowych. Zapoznaj się z poniższymi informacjami lub kliknij przycisk „przejdź do strony”. Kliknięcie opcji „przejdź do strony” jest automatycznie wyzwoleniem akceptacji powyższych zasad naszego regulaminu.

Informacje, które będą wykorzystywane:
Typ przeglądarki i jej ustawienia. Informacje o systemie operacyjnym urządzenia końcowego. Informacje o zainstalowanych plikach cookie. Informacje o innych identyfikatorach przypisanych do urządzenia końcowego. Adres IP, z którego urządzenie końcowe uzyskuje dostęp do strony internetowej klienta lub aplikacji mobilnej Informacje o aktywności użytkownika na urządzeniu końcowym, w tym o odwiedzanych stronach internetowych i wykorzystywanych aplikacjach mobilnych. Informacje o położeniu geograficznym urządzenia końcowego będą wykorzystywane.

Multimedia Polska S.A. dokłada wszelkich starań, aby niezbędne przetwarzanie Twoich danych osobowe było zgodne z przepisami prawa i nie naruszało Twoich podstawowych praw i wolności, w szczególności prawa do ochrony Twoich danych osobowych. Niniejsza Polityka Prywatności określa generalne zasady, według których przetwarzane są przez nas Twoje dane osobowe. Multimedia Polska S.A. pozyskuje Twoje dane bezpośrednio od Ciebie, ponadto ich powstanie może być skutkiem Twojej aktywności związanej ze korzystaniem przez Ciebie z naszych usług telekomunikacyjnych. W pewnych przypadkach, w ramach  prowadzonej przez Multimedia Polska S.A. działalności operacyjnej, dane dotyczące Twojej osoby mogą także być także pozyskiwane z innych źródeł. Przeczytaj uważnie zawarte w niniejszej Polityce zasady, aby zrozumieć jak i na jakich podstawach prawnych Multimedia Polska S.A. przetwarza Twoje dane osobowe. Jeśli w chwili czytania niniejszej Polityki jesteś naszym klientem musisz wiedzieć, że Twoje ewentualne żądanie zaprzestania przetwarzania Twoich danych osobowych nie spowoduje natychmiastowego zaprzestania przetwarzania i usunięcia  tych danych z zasobów informacyjnych Multimedia Polska S.A. Proces wygaszania przetwarzania Twoich danych będzie zgodny z przepisami obowiązującego prawa, a zasady tego wygaszania są zawarte w niniejszej Polityce.

Dane kontaktowe
Administrator danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Multimedia Polska S.A. z siedzibą w Gdyni (81-341), przy ulicy Tadeusza Wendy 7/9, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk – Północ w Gdańsku, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000238931, REGON: 190007345, NIP: 5861044881, kapitał zakładowy i łączna suma uiszczonych wkładów wynosi: 91.764.808,00 PLN Organ nadzoru ochrony danych osobowych
Jeśli masz zastrzeżenia co do sposobu i zakresu przetwarzania przez nas Twoich danych, bądź też  chcesz wnieść skargę na sposób obsługi Twojego wniosku lub żądania, informujemy Cię że właściwym organem nadzorczym w tym zakresie jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Kontakt w sprawie Twoich danych: w celu realizacji Twoich uprawnień, wyrażenia albo cofnięcia zgód oraz wnoszenia sprzeciwów, udaj się do Biura Obsługi Klienta, lub skontaktuj z infolinią pod numerem 244 244 244.